11 cze 2013

Jak pozbyć się płatnych SMS-ów (ORANGE)?




Otrzymywałem od jakiegoś czasu SMS-y, które pobierały z mojego konta określoną kwotę. Nie znalazłem dobrych odpowiedzi na forum do swojego przypadku, więc przeszedłem się do ORANGE i tam udzielono mi pomocy.


Wysyłamy bezpłatnego SMS-a o treści  lista (może być małymi literami) na numer 60212

TREŚĆ WIADOMOŚCI: lista
NUMER: 60212

W odpowiedzi otrzymujemy 2  SMS-y, w których pojawią nam się włączone usługi. Pierwszy SMS dotyczy włączonych usług MMS, a kolejny usług SMS.  Ja otrzymałem 1-szego SMS-a o takiej treści:

„Brak aktywnych usług MMS Specjalny”.

2-gi sms miał taką treść:

„Masz aktywne usługi Przychodzący SMS specjalny: na 60407 GGM18, na 60433 TAK”
Następna czynność jaką musimy wykonać:

Wysyłamy SMS-a każdego osobno (bezpłatnie):

TREŚĆ WIADOMOŚCI: STOP GGM18
Na numer: 60407

I otrzymujemy odpowiedź od nadawcy INFO60407: „Usługa GG w Orange-18 została usunięta”.

TREŚĆ WIADOMOŚCI: STOP TAK
Na numer: 60433

I otrzymujemy wiadomość od nadawcy INFO60433: „Usługa AKAZOO została usunięta”.

Każdą inną włączona usługę wyłączamy w podobny sposób. Czyli wysyłamy przeważnie ją na numer włączonej usługi podanej w SMS-ie zwrotnym o treści STOP oraz nazwie włączonej usługi.

1 komentarz :